همراه اول و مشتری مداری صفر !

چندی پیش برای یکی از آشنایان کارت شارژ همراه اول گرفتم و می خواستم کد مربوطه را وارد کنم. بدیهی است جهت مشاهده کد مربوطه، لازم بود تا بنا بر آنچه بر روی کارت مندرج شده بود، با ناخن خراش دهیم! قدری با ناخن و قدری با کلید خراش دادیم و ماحصل این شد که دو سه عدد مندرج روی کارت مخدوش شده بودند.

این تجربه را قبلا در مورد کارت اعتباری دیگری (به گمانم کارت اینترنت) داشتم و یادم بود که در آن هنگام، با پشتیبانی مربوطه تماس گرفتم و اعدادی که خوانا بودند را خواندم و شماره سریال را نیز گفتم و باقی اعداد را پشتیبانی مربوطه برایم خواند. بر اساس همین تجربه، با شماره 09990 تماس گرفتم و جریان را گفتم و ایشان در کمال خونسردی فرمودند که باید به دفاتر امور مشترکین همراه اول مراجعه کنم تا کارت را تعویض نمایند !

از قضای روزگار دیروز به یکی از دفاتر امور مشترکین تلفن همراه برخورد کردم و فرصت را غنیمت شمردم و کارت را نشان دادم و ایشان که ظاهرا سابقه ذهنی قبلی در این باره داشتند، بلافاصله گفتند که باید به مرکز مراجعه کنم ! مرکز کجاست ؟ ستارخان، سر شادمان !!!

ما که از خیر کارت شارژ پنج هزار تومانی گذشتیم، چه اینکه هزینه رفت و آمد و زمانی که برای این کارت صرف می شود، معادل همان مبلغی خواهد شد که قصد احیای آن را داریم ! اما واقعا بعید است از چنین بنگاه بزرگی با این همه مشتری، که حاضر نشده سی چهل تک تومانی برای هر کارت بیشتر هزینه کند (معادل کمتر از یک درصد مبلغ کارت) تا کد و باقی تشکیلات را بر روی کارت های لمینت چاپ کند که هم به راحتی پاک شده و هم مخدوش نشوند ... ادعای مشتری مداری داشتن بدون احترام برای مشتری ادعایی است تهی !

/ 10 نظر / 17 بازدید
پیام

سلام وبلاگه جالبی دارین تونستین به منم سر بزنید

یاسمن

اینجا ایرانه این قبیل اتفاقات کاملا طبیعیه دوست عزیز، میشه گفت اگه غیر از این بود عجیب بود. شادزی مهرافزون[گل]

یاسمن

راستی وب خوبی داری تا جایی که فرصت داشتم مطالبت رو خوندم بازم بهت سر می زنم درود

رضاالهی

سلام من میخواستم آدرس زیر را برام آزاد کنید www.rezaonline.perianblog.ir

رضاالهی

لطفا جوابمو بدین صاحب این وبلالگ از سال81 وبلاگشو به روز نکرده

براي شما

سلام سايت جالبي داريد به سايت ما هم سر بزنيد ما منتظر شما هستيم به دوستان خود هم بگوييد :)

آزادی

سر من همچنین بلایی اومده با این تفاوت که من امیدی نداشتم که از طریق همراه اول بشه مشکل رو حل کرد ان قدر شماره زدیم تا شماره های پاک شده رو پیدا کنیم که اخر کار خط هم قطع شد[نیشخند]

حمیدرضا

با استناد به فلان و بهمان مرگ یک رویا، اعلام می شود.! اما گفت: مرگ یک رویا؟ امکان ناپذیر است! پ.ن: "این است انسان (۹۶۱)" برای من یک رویای ماندگار است.

*لی لی*

اگه خدایی نکرده همچین کاری در جهت بهبود محصول و رضایت مشتری انجام بدن شما باید اینجا بنویسی!!!! اونه که عجیبه.

شب نویسی های یک مجری سیما

با درود به شما دوست و همکار گرامی،البته جسارتا باید عرض کنم که مبلغ چاپ بر روی کارت لمینت تقریبا چند برابر بیشتر است از اون چیزی که فرموده اید ولی در مجموع تقریبا همهء ما روزانه با چنین مشتری مداری های ناشیانه و سودجویی های موقت و غیر علمی روبرو هستیم.شاید یکی از دلایل این موضوع عدم وجود بازار رقابتی مابین شرکت های سرویس دهنده در موارد و موضوعات مختلف باشه و اینکه فضای رقابتی معمولا در کشور ما وجود نداره.توی سفری که با یکی از شرکت های هواپیمایی اروپایی داشتم،پرسشنامه ای به من داده شد که حتی در مورد رنگ مو و آرایش و پوشش مهمانداران هم از مسافرین نظرخواهی شده بود که این نشون دهندهء وجود فضای رقابتی شدید برای جذب مشتری بیشتر و در نتیجه بالاتر رفتن سطح ارائهء خدمات هست.شاد باشید هموطن